Symässa

Var på symässan i Malmö i helgen. Det enda jag köpte var knapparna, trots att det fanns mer fint garn än vanligt. Jag tvingades dock inse att jag verkligen inte behöver mer garn. Dessutom hade jag tänkt att året skulle ägnas åt att färdigställa gamla projekt och att minska ner på det befintliga garnförrådet som med tiden blivit tämligen enormt.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Symässa

  1. Jag kom inte iväg på Symässan i år. Velade på om jag ville dit eller inte och sen var helgen slut. Utan att jag velat klart. Så det blev inget av det…

Leave a Reply

