Produktivitet

Det är mycket nu! Jag har visserligen stickat en del, men inte hunnit skriva här. Diamond Shawl blev ett fiasko. Jag har stickat ungefär två mönsterrapporter. Däremot började jag på två nya projekt (hoppsan!) som även är färdiga! Det är en Honey Cowl i Malabrigo Worsted och en Abagail Sweater i Debbie Bliss Rialto Dk. Jag har dessutom börjat sticka på en Cabled Swing cardi i Heaven´s Hand. Maj månads ufo är ett par halvvantar som jag improviserat fram och som jag nästan är färdig med, så ja, denna månad kommer det nog att hända!

About CBinverted

After a break-up of sorts I decided to write this blog just for myself, in an attempt to restore my confidence and self-esteem. I chose to do this to keep myself motivated and not veer off the road. My decision to be anonymous is out of respect for the people closest to me.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

