Zzzommarlov…

Jag har stickat istället för att blogga. Juli-ufot (Diamond shawl) har jag repat upp. Jag stickade fel och den är vansinnigt tråkig. Istället valde jag att sticka färdigt en filt som jag började på till Freja. Den är klar och redo för tvåan (som kommer när som helst). Jag har också kommit en bra bit på min Swing cardigan, men misstänker att den kommer att bli för stor. En sjal har jag också hunnit färdigställa! Jag kommer inte att ha något ufo för augusti, eftersom plutten är beräknad till imorgon! Troligtvis kommer jag inte heller att sticka (eller blogga) något mer på ca ett halvår.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Zzzommarlov…

  1. medeas says:

    Ser fram mot att få se dig börja blogga igen!

Leave a Reply

